1st trim..pls go away!

kalu ikot lmp kan..dah almost 14 weeks jd preggy woman..
last 3 weeks scan ckp dah 10 weeks, tp after last week punya scan, ckp br 11 weeks,
means that this week baru 12 weeks..

owh..saya adalah tidak sabar untuk mengakhiri minggu ini kerana kami golongan yang 'saket pagi' ini akan pulih pada minggu ke 13 iaitu di 2nd trimester ye..
pada minggu ini, 'saket pagi' saya adalah sangat menjadi2 sehingga saya tidak mampu menyimpan makanan begitu lama apabila terpaksa mengeluarkannya semula bersama asid pekat dari dlm perot ye..dan tatkala en.suami jadi double 'saket pagi', beliau tidak dapat mengurangkan penderitaan ini.

jadi..dengan bermulanya puasa pada minggu ini, saya berharap dapat berpuasa dan 'saket pagi' saya akan meninggalkan saya.

'dear child, pls tahan lapar sebab mommy nak puasa'.