saya windu mak saya la~

owh God, i miss mi mom so much!
since bulan puasa ni, saya kol mak saya 2 hari skali..tu pon ckp 15 mins je..issue yeah about puasa ofkos..poor mak, sunyi, sayu dan sedih tanpa saya di sisi.. owh, sgt windu mak.
thanks to faizal for almost everyday anto kuih dan lauk-pauk. credit to mi fiancee!
slalunya time puasa saya akan luangkan masa sebanyak mungkin, bercuti dan mengambil cuti utk berada di rumah. sbb tu la puasa kali mak rasa sunyi sgt. ye, saya pon! sgt! saya slalu buatkan kuih utk mak. dan order mcm2 kat mak nk mkn itu dan ini, dan mak masakkan. sebab tu mak rasa sunyi jgk.
saya kat sini buat kuih hari2, tp mak saya tak dapat mkn kuih yg saya buat. saya sedih.. :(
saya tak mkn sgt kuih saya buat, sbb nnt saya akan rindu mak saya sgt2..
saya dah besar panjang la.. tp saya rindu mak saya jgk! saya akan terus rindu mak saya.. sampai saya blk nnt..
dah 2 hari saya marathon tgok citer 'akukah tanggang'~
tv3 tak upload, saya tgok di u-tube..
n saya dah subscribe malaysian tv-series.blogspot~
thanx to max..bagus blog dia..video bagus+sound perfect~
back to 'akukah tanggang'.. moral of the story..kena slalu berbakti dan mendoakan kedua ibu bapa. jgn jd anak derhaka.. ambil berat terhadap keduanya dan selalu2 lah menjengok keduanya selagi mereka ada.
owh..saya mahu pulang amat!
till then~sobbbss..