saket~

skang nih aku dah rasa kenapa orang kata orang yang nak kawen nih berdarah manis..bkn sebab aku pegi rasa darah sendiri okeh..nanti jadi siong..tp dalam sedar dan tak sedar, sebenarnya tak berhati2..makanya jadilah perkara2 yang tak diingini.

last weekend, aku telah mengambil masa berjam2 utk sampai ke pekeliling daripada pusat bandar kl, padahal dekat sangat. tak payah tahulah kenapa ye.
bila time nak balik pulak..(ke bandar sunway) dengan konfidennya aku bleh buat sekejap je walhal telah tersasar smp ke cheras dan sebagainya...

adakah kami golongan yang akan berkahwin ini akan mengalami masalah2 seperti lupa jalan dan hilang tumpuan ye? adakah disebabkan beberapa urusan penting yang belom siap maka hati menjadi sangat gusar dan fikiran juga terganggu?

makanya, bila weekend nye hectic, isninnya adalah MC!

p/s:tolong doakan kesihatan saya senantiasa cemerlang ye.