akhir ramadhan~

salam..
nmpknya bulan ramadhan untik tahun ni berada di penghujungnya.
lagi 2 hari insyaAllah, kita akan sambu syawal..
lain sikit la raya tahun nih..
rasa kosong..
maybe sebab takde pengisian.
sedeh. duka. dan ruginya org2 seperti aku.

jadinya..makanya..
tak seronok nak beraya.
owh ye..baju raya pon xde..
layak la kan..
nape tahun nih sebok sgt eh..
usah kata nak update blog..nak up-to-date life pon kureng..

erm..baru je nak sesuaikan diri keje kat ppsppa, dah dapat offer uitm.
dalam dok nak tak nak, akhirnya aku submit jgk surat resign.
dah, bos pulak..hold pulak mtk aku pikio lagi..
pikio nye pikio..aku mtk jgk bos sign..(takut x cukop notis)

semalam aku nye 1st day di uitm..
1) traffic lancar.
2) mtk maaf, xde toilet executive mcm kat ppsppa.
3) ada beza staf yg agak veteren, ada jgk yg muda, x mcm kat ppsppa-semua muda2..haih..
4) ahh..asek involve ng students..eh, students lagi..ha?students..
(well~students uitm ok)
5) mls dah nk citer.

orait..x tahu nak citer apo laie..nak poie dulu..sojuk banget.
to be continue~